Translate

Wednesday, October 11, 2017

Rutiner!

Jag har kommit igång bra med simningen nu. Har simmat nästan varje dag i 3 veckor nu. Det är så skönt att ha hela poolen för sig själv. Rofyllt med en helt spegelblank yta. Den här bilden tog Thomas i smyg på mig uppe från vår lgh på 27:e våningen. 


Jag har börjat titta på Temptation Island på kanal5play. Det var roligt när vi var och jobbade på inspelningen på Koh Samui för 1 år sedan och träffade alla deltagare. Sen får man tycka vad man vill om programmet. En tankeställare, hur många hade klarat av att utsätta sitt förhållande för detta?
Kul bild jag tog med Thomas och alla singeltjejer. 
Thomas var annars den som tog alla pr-bilder för programmet. 


Igår träffade jag upp en vän på Broccoli Revolution. De hade en nyhet på menyn och det var broccoli sorbet! Hm det måste man ju bara prova....


Det var smak av lime och broccoli vilket var helt ok. Kanske inget jag LÄNGTAR efter igen precis, men kul att ha provat på. 

Annars älskar jag deras gröna juicer! Mums! 


No comments :

Post a Comment